piątek, 14 czerwca 2013

Truskawkowo mi -maseczka na twarz i włosy ;)

Witajcie ;P 


Dzisiaj o tych cudownych truskawkach ;) Jest teraz sezon na truskawki a więc czemu nie? Mi się już osobiście przejadły xd No ale dalej jem i jem :D No ale do sedna ;)


Jakie korzyści z maseczki na włosy?

  • zwiększa objętość 
  • zawiera witaminę C 
  • włosy będą miękkie 
Ja zrobiłam ją z wszystkiego co miałam pod ręką :D 

  • 100 ml zmiksowanych truskawek 
  • 3 krople olejku rycynowego 
  • 1 łyżeczka nafty kosmetycznej
  • 3 łyżki miodu 
  • 2 łyżki mleka 


I tak nałożyłam na włosy,nałożyłam reklamówkę i na to ręczniki :) trzymałam to godzinkę :D 

Później spłukałam letnią wodą, ale bałam się że mi się nie zmyje i umyłam niewielką ilością szamponu :) I wysuszyłam na świeżym powietrzu :) 

No i maseczka jest ogólnie fajna. Ja za dużo tego dałam :D Ale to była taka moja bez myślenia :) Potem żałowałam że nie dałam majonezu :( No ale jutro mamy sobotę więc trzeba spróbować z przepisu :p Tylko włosy mi się nie chciały po tym moim przepisu rozczesać ale dałam odżywkę z joanny i było wszystko świetnie :) 

A tu macie przepisy dostosowane do włosów :) 

  • Włosy suche – zmieszaj truskawki z puree z awokado. Maseczkę należy wcierać szczególnie w suche i rozdwojone końcówki włosów i zawinąć w folię. Można także zwinąć w ręcznik – jego ciepło spotęguje efekty. Spłukać po 30 minutach.

  • Włosy tłuste – 30 g truskawek zmiksuj blenderem i wetrzyj na 30 minut we włosy. Nie zawijaj włosów w folię czy ręcznik, gdyż w ten sposób niepotrzebnie przyśpieszysz wydzielanie łoju.

  • Włosy pozbawione blasku - 30 dag truskawek zmieszaj z 1 szklanką miodu, opakowaniem jogurtu naturalnego i łyżką oleju migdałowego. Maseczkę nałożyć na włosy od nasady aż po końcówki. Spłukać po 20 minutach letnią wodą.
    Przepisy znalazłam tu

No i teraz przyszedł czas na maseczkę na twarz :D 


  • 10 zmiksowanych truskawek 
i tyle dajemy to na twarz i siedzimy sobie w tym tak 20 minut minimum :) Ja siedziałam 40 minut :D 
Efekt świetny :D Twarz taka gładka aż się chce dotykać xd Dobrze nawilżona :)  

A jak u was robicie domowe maseczki lubicie je ? Robiliście już truskawkową? Jak jest wasza ulubiona? 

                    Do następnego posta ;)

4 komentarze:

  1. Bardzo zaciekawiła mnie ta maseczka. Uwielbiam wszystko co truskawkowe:) Wystarczy spojrzeć na mój nick :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam truskawki ale się już tyle ich ojadłam xd A ta maseczka na twarz jest genialna :)

      Usuń
  2. Ja lubię robić sobie maseczkę truskawkowo-malinową z jogurtem. Jak mi trochę zostanie to zawsze ją zjadam ;p
    http://jaskolcze-ziele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.! Każdy z nich czytam i staram się odpowiedzieć na zadawane przez Was pytania. :)
Jeśli podoba Ci się blog zapraszam do obserwowanie wtedy będziesz na bieżąco! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...