piątek, 28 czerwca 2013

Liebster Blog #2

Witajcie :)

Dzisiaj znowu zostałam nominowana do Liebster Blog przez dziewczyny z fabryka urody :) Zasady już znacie ale dla przypomnienia :)

Nominacja jest nagrodą za jakość prowadzenia bloga, 
uznaniem go za wartego uwagi, a co za tym idzie poleceniem swoim czytelnikom.  
Osoba nominowana ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań oraz wymyślenie swojej 11.
Następnie wybiera blogi, które uważa za warte uwagi.

1. Rozmiar buta .
35,5 lub 36 :)

2. Czy lubisz czytać książki?
lubię ale nie zawszę mam czas :)
 3. Dokończ zdanie: moim marzeniem jest....
mieć zdrowe, lśniące włosy po pas :P

4. Część ciała, o którą dbam najbardziej.

5. Ulubiony owoc.
malina, wiśnia 

6. Jakiego ubrania w życiu byś na siebie nie włożyła?
nie wiem jakoś teraz nie wymyśle :)

7. Rower czy samochód?
lubię rower ale czasami mi się nie chce ;p

8. Co myślisz kiedy patrzysz w gwiazdy?
różne rzeczy :P

9. Dlaczego założyłaś bloga o kosmetykach?
ponieważ zaczęłam to lubić, a blog to jest miejsce gdzie notuje wszystkie sukcesy ;p i dziele się z wami :D 

10. Co najbardziej cenisz w kosmetykach?
To że pomagają nam w walce o piękno ;p

11. Twoja pierwsza myśl po przebudzeniu:
Która godzina ? Jeszcze 10 minut i wstaję... Ale mi się nie chce :P


Dziękuję za nominacje :)
Ja nie będę nikogo wybierać, ale każdy może odpowiedzieć na te pytania :P

                                                                                             
Przepraszam że ostatnio posty pojawiają się rzadko ale nie mam tymczasowo aparatu :) i muszę pożyczać od sąsiadki xd ale już niedługo będę miała :)


                 No i mamy te upragnione WAKACJE :)


               A i właśnie biorę udział w akcji szczegóły Tu
                                             
                                                                                   pozdrawiam ;*

2 komentarze:

  1. Maliny, maliny i jeszcze raz maliny! Czekam, aż wreszcie pojawią się w jakiejś normalnej cenie :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.! Każdy z nich czytam i staram się odpowiedzieć na zadawane przez Was pytania. :)
Jeśli podoba Ci się blog zapraszam do obserwowanie wtedy będziesz na bieżąco! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...