poniedziałek, 24 czerwca 2013

Ładna fryzurka na szybko :)

Witajcie :)

Ostatnio cały czas jestem zajęta i dlatego takie braki na blogu.Ale będą wakacje i może będę miała więcej czasu, wiec post będą pojawiać się częściej :D
A dzisiaj fryzurka, na każdą okazję :P

Tutaj macie po kolei jak się robi :D


Ładna prosta :D 

A i wczoraj byłam na koncercie <3
ENEJ <3 

Było świetnie chce jeszcze raz <3 
Zabawa z przyjaciółmi :D 
Dobry początek wakacji :)

A jak wasze początki wakacji ? Byliście na jakimś koncercie w tym roku ? Słuchacie Enej? Lubicie takie fryzurki ? 
                    
                  Pozdrawiam :)




3 komentarze:

  1. śliczna fryzurka a chłopaków uwielbiam, również byłam na ich koncercie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze próbowałam zrobić i nie umiem przejść z 4 do 5 :( może mi podpowiesz? Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.! Każdy z nich czytam i staram się odpowiedzieć na zadawane przez Was pytania. :)
Jeśli podoba Ci się blog zapraszam do obserwowanie wtedy będziesz na bieżąco! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...