niedziela, 30 czerwca 2013

Lakier do paznokci Beauty Line- żółty

Witajcie :)

W końcu mam ten aparat i mogę robić zdjęcia :D Tak więc przychodzę do was z recenzją lakieru do paznokci i Beauty Line koloru żółtego :) nr 14 :) 




Kolor ładny, malować trzeba dwukrotnie :)

Pojemność: 10 ml
Kolor: mam parę z tej firmy i fajne wszystkie 
Trwałość:3-5 dni jeżeli maluje się bez żadnego utrwalacza :) 
Pędzelek: zwykły, jak w większości lakierów 
Cena: 2zł na allegro :) 

A wy używacie lakierów tej serii? Lubicie je?
Podobają się wam kolory?

                   do następnego posta ;*

11 komentarzy:

  1. kolor super! ;)) sama dziś dodałam na bloga moje żółte pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o czyli dzisiejszy dzień w kolorze żółtym :)

      Usuń
  2. ładnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolorek szkoda że tak słabo z trwałością :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszkę ale może pomysł z cytryną z dzisiejszego postu pomoże :D

      Usuń
    2. 4 dni i ani trochę się nie pokruszyły :) Pomyliłam się trochę codo trwałości :) Ale w innych przypadkach z tej serii trzyma się krócej :) Ale żółty myślę że pociągną by tydzień :D

      Usuń
  4. Ciekawy kolorek ;D Ostatnio żółtki wpadły mi w oko ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj pierwszy raz wymalowałam żółtym i polubiłam :)

      Usuń
  5. jednak żółty lakier do paznokci mnie nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.! Każdy z nich czytam i staram się odpowiedzieć na zadawane przez Was pytania. :)
Jeśli podoba Ci się blog zapraszam do obserwowanie wtedy będziesz na bieżąco! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...