niedziela, 2 czerwca 2013

Liebster Blog Award #1

Witajcie :D 

Liebster Award :) 

o to zasady:
Nominacja jest nagrodą za jakość prowadzenia bloga, 
uznaniem go za wartego uwagi, a co za tym idzie poleceniem swoim czytelnikom.  
Osoba nominowana ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań oraz wymyślenie swojej 11.
Następnie wybiera blogi, które uważa za warte uwagi.


No więc zaczynamy:


1.Jakie są Twoje ulubione perfumy?
nie kupuje jednych w kółko ale lubię słodkie zapachy :) Takich mam najwięcej :) 

2.Gdybyś mogła mieć tylko 3 kosmetyki, to co byś wybrała?
pomadka,odżywka do włosów,olejek do włosów a resztę bym sobie zrobiła w kuchni :D 

3.Co Ci się w sobie najbardziej podoba ?
Jejciu nie wiem.. trudno mówić o samym sobie :) 

4.Piosenka, która zawsze poprawia ci nastrój?
Mam takich dużo :) Ja tam uwielbiam rap <3 

5.Bez jakiego produktu nie wyobrażasz sobie makijażu?
No ja tam makijażu dużego nie robię no ale pomadka-to podstawa :) i błyszczyk :) 

6.Film , który możesz oglądać bez końca?
"RRRrrrr" może nie w kółko ale genialny film :) (Jeśli ktoś chcę to napiszcie w komentarzach to dam link) :)

7.Jeśli mogłabyś kupić idealny dla Ciebie kosmetyk to co by to było?

8.Ostatnio przeczytana książka, którą polecasz?
yyyy..ostatnio miałam dziki szał na Nie dla mamy, nie dla taty, lecz dla każdej małolaty :) 

9.Miejsce na wymarzone wakacje?
Meksyk :) Umawiamy się już z moimi kumpelami :D 

10.Strój, w którym zawsze czujesz się dobrze?
zwykła koszulka do tego rurki lub spodenki z paskiem i jakiś sweterek :)

11.Ulubiona forma aktywności fizycznej?
siatkówka :) lubię w wolnym czasie :) 



A więc teraz MOJE pytania :) 

1.Jak dbasz o włosy?
2.Jakie jest twoje marzenie związane z włosami? 
3.Od jak dawna prowadzisz bloga?
4.Jak spędzasz wolny czas?
5.Ulubiony cytat? 
6.Jakie były twoje dziecięce marzenia?
7.Jaki jest Twój cel w tym czym się zajmujesz? 
8.Ulubiony film?
9.Czego słuchasz?
10.Ulubione kosmetyki ?
11.Jak myślisz, jak będziesz wyglądać za kilka lat? 



Mnie nominowała Kasia 
A ja nominuje:

http://blondandwavy.blogspot.com/
http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/
http://czeszesie.pl/


I każdego kto ma ochotę :) 



4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację :* i zapraszam do przeczytania moich odpowiedzi: http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award-po-raz-n-ty.html :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam :D Ciekawie :) Nawet zostawiłam po sb ślad :D oczywiście w postaci komentarza :D

      Usuń

Dziękuje za komentarz.! Każdy z nich czytam i staram się odpowiedzieć na zadawane przez Was pytania. :)
Jeśli podoba Ci się blog zapraszam do obserwowanie wtedy będziesz na bieżąco! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...