piątek, 15 lutego 2013

Na przetłuszczające się włosy.......

Witajcie Dziewczęta!!!
 Dzisiaj jestem strasznie padnięta, więc będzie na szybko.:D


Wiele z nas ma problem przetłuszczania się włosów. Dlatego specialnie dla was  znalazłam maseczkę na przetłuszczające się włosy.No to do sedna.

Kompres jajkowy przeciw przetłuszczaniu się włosów.
Będzie potrzebne tylko jajko ;) 
Tak więc ubijamy białko na piane i do tego dodajemy żółtko. Nakładamy na wilgotne włosy na ok. 30 min 
i potem dokładnie spłukujemy, można nawet umyć włosy.(efekt sprawdził się nie tylko u mnie ale u mojej znajomej)




Jeżeli przetłuszczają się nam włosy należy również pamiętać, aby zbyt często ich nie czesać. Wtedy przetłuszczają się jeszcze szybciej 



Okej następna maseczka :) 

W większości maseczkach używa się tylko żółtko. Wiele razy zastanawiałam się co zrobić z białkiem :) Dlatego poszperałam w internecie,i znalazłam rozwiązanie.


Będzie nam potrzebne tylko białko i cytryna. 

Trzeba ubić białko i dodać sok z cytryny. Następnie przed myciem wsmarowujemy papkę  na 10 minut. Efekt murowany:)


                                                               



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.! Każdy z nich czytam i staram się odpowiedzieć na zadawane przez Was pytania. :)
Jeśli podoba Ci się blog zapraszam do obserwowanie wtedy będziesz na bieżąco! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...