czwartek, 14 lutego 2013

Maseczka Drożdżowa :D

Są takie dziewczyny co piją drożdże. Ja raz spróbowałam, i już nigdy więcej.Ten smak dla mnie jest okropny no ale, nie każdy tak uważa.Tak więc ta  maseczka znajduję się na 2 miejscu,zaraz po maseczce bananowej. Podobno wpływa ona na porost włosów ja jeszcze tego nie zauważyłam , ale włosy po miej są takie mięciutkie, a ja takie uwielbiam. No ale do sedna. 


Potrzebne nam będzie:
-1/2 kostki drożdży 
-żółtko 
-3,4 łyżki oleju 
-*można dodać 1 łyżkę miodu 


Tak więc robimy :) 
Ucieramy drożdże na "papkę" i dodajemy resztę składników.Nakładamy na włosy owijamy folią i ręcznikiem. Pamiętać że drożdże w cieple ''wyrastają'', tak więc nie podgrzewamy suszarką :)
Papka jest klejąca i skleja włosy,więc najlepiej nakładać od nasady po same końce. Nakładamy ją przynajmniej na godzinkę.Ale czym dłużej tym lepiej ja trzymam ją 2 godziny.Potem spłukujemy i myjemy delikatnym szamponem.



Tak jak pisałam wcześniej maseczka poprawia szybkość rośnięcia włosa. Włosy są po niej  miękkie i  błyszczące.
Serdecznie polecam.
                                                      
                                                                             Buziaki :* 
Ps: jak będę ją następnym razem robić zrobię zdjęcia i dodam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.! Każdy z nich czytam i staram się odpowiedzieć na zadawane przez Was pytania. :)
Jeśli podoba Ci się blog zapraszam do obserwowanie wtedy będziesz na bieżąco! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...