poniedziałek, 26 października 2015

Ciepła jesień - stylizacja #1

Witajcie kochane ! 

   Ostatnio dosyć często myślałam nad moim blogiem. Czułam,że nie satysfakcjonuję mnie w 100%. Przejrzałam wszystkie moje posty od początku blogowania, i po prostu mi się nie podobały. Fakt jest parę naprawdę dobrych, które mi się podobają. Niestety jest to ich mniejsza część.Dużo wpisów poszło nawet do kosza. Fakt, pierwsze wpisy są napisane 3 lata temu, a 3 lata temu byłam całkowicie inną osobą(a zwłaszcza 3 lata młodszą osobą). Dlatego postanowiłam zrobić coś co naprawdę mi się spodoba, z czego będę w jakiś sposób dumna. I zapewne kiedyś, za rok może dwa jak będę czytać ten post, pomyśle sobie: " O Boże co ja tu pisałam", chyba nawet jestem tego pewna :) 
  Z pomocą przyszła mi fotografia, kocham ją. I nie będę pisać Wam tu rozprawki dlaczego. Postanowiłam pisać może mniej postów ale takich, w które włożę więcej wysiłku, dla lepszego efektu. Z których będę dumna z efektów.
  Pierwszym krokiem byłą wczorajsza sesja, jestem pełna optymizmu. Podobają mi się efekty, sposób oddania za pomocą kilku zdjęć które idealnie będą pasować do tego bloga! :) 

Pierwszą stylizacja jest dosyć prosta, na cieplejsze jesienne dni.Urocza i dziewczęca. :)

          
        
                      

















 

Jak Wam podoba się taki tym postów? Podobają się Wam zdjęcia czy też stylizacja? Czy Wy też miałyście taki moment w blogowaniu?

W najbliższym czasie postaram się (mimo nadmiaru nauki) pisać do Was częściej. Zamierzam poczynić większe zmiany, tym bardziej zapraszam do obserwowania bloga, wtedy będziecie na bieżąco! 
Dziękuje,
że jesteście.
Całuję, Maniaczka

6 komentarzy:

  1. Piękne włosy!
    Chyba zawsze nie podoba nam się to, co pisaliśmy w dalekiej przeszłości. Po prostu trzeba mieć dystans :) Pozdraski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziewczęcy, uroczy styl :) Pozdrawiam :) :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.! Każdy z nich czytam i staram się odpowiedzieć na zadawane przez Was pytania. :)
Jeśli podoba Ci się blog zapraszam do obserwowanie wtedy będziesz na bieżąco! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...