wtorek, 28 kwietnia 2015

Szminka Golden Rose-Velvet Matte 04+konturówka Golden Rose

Witajcie kochane! 

Czy Was też pogoda tak rozpieszcza? U mnie tak cudownie świeciło wczoraj słońce i dzisiaj jest to samo! Mam nadzieję, że zostanie tak jak najdłużej bo aż chcę się żyć! Tak więc piszę dla Was kochaniutkie tego posta i zmykam na rowerki zabrać moją młodszą siostrzyczkę na plan zabaw, a ja poczytam sobie jakoś książkę. Plan idealny! 
Wracając do tematu: dzisiaj mam dla Was recenzję mojej ukochanej szminki,która zagościła u mnie jakiś czas temu.Pokochałam ją i postanowiłam się z Wami  nią podzielić :) !


Cena: 10,90zł
Dostępność: Stoiska Golden Rose
Pojemność:4.2g
Nazwa: Velvet Matte
Odcień: 04
Dodatkowe informacje: zawiera wit.E 
Wydajność: używam jej prawie codziennie, a jej mało co ubywa-wydajna 



Opis producenta:
Pomadka do ust Velvet Matte tworzy na ustach aksamitne matowe wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach.Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz witaminy E dodatkowo odżywia i nawilża usta.

Moja opinia: 
Świetna szminka, za świetną cenę. Szminka daje naprawdę długotrwały efekt, według mnie spokojnie zostanie na ustach przez 4-6h, jedzenie i picie zbytnio w tym nie przeszkadza! Nie odczułam jednak nawilżenia jak mówi sam producent,po dłuższym czasie można odczuć delikatne wysuszenie, ale wystarczy jedno przeciągnięcie ust pomadką nawilżającą i po kłopocie.


Efekt:
(niestety zdjęcia po dodaniu na bloga troszkę zmieniają kolor,przez co wyglądają jak przerabiane)

Niestety zdjęcie nie odzwierciedla rzeczywistego koloru.
Po wykończeniu konturówką,którą widać na zdjęciu:


Podsumowując:
Szminka ta jak dla mnie jest świetna, cena jest jej warta. Kolor utrzymuje się na ustach długie godziny. Aplikacja jest przyjemna i nie sprawia większego kłopotu. Szminką można uzyskać naprawdę mocny efekt, jak i delikatny, poprzez delikatne wklepanie palcem. Nr 04 jest według mnie jest idealny dla blondynek. Szminka daje lepszy efekt po wykończeniu konturówką,co nie jest żadnym odkryciem:) 




A Wy spotkałyście się już z szminkami Golden Rose? Macie swoją ulubioną szminkę? Jesteście posiadaczkami szminki Golden Rose,jak tak to co o niej sądzicie, jaki kolor? Czy macie jakieś swoje inne faworytki? 
Koniecznie podzielcie się tym ze mną w komentarzu na dole, uwielbiam to wszystko czytać i bardzo mnie to interesuje :)
Aby być na bieżąco zachęcam do OBSERWOWANIA mojego bloga,a mi będzie naprawdę miło :) 

Całusy,
Maniaczka :*

19 komentarzy:

  1. u mnie dziś zaczęło padać ;) muszę w końcu sobie kupić jakąś matową z gr :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ma genialny!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :) Uwielbiam velvet matte :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam jeszcze ani jednej szminki z Golden Rose, ale bardzo kuszą mnie one niską ceną, jakością i wyborem kolorów :D No i to matowe wykończenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować,myśle, że nie pożałujesz! 😊

      Usuń
  5. Piękny kolorek! Ja ostatnio testuję inną matową szminkę od Golden Rose i póki co jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jedną szminkę z Golden Rose, też z tej serii co Twoja, numer 02. Jest moją faworytką, choć Twoja też się pięknie prezentuje. :) Moim zdaniem te pomadki mają półmatowe wykończenie i zgadzam się z Tobą co do tego, że przesusza usta, ale i tak jestem z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba aż skuszę się na 02 gdyż bardzo dużo osób ten właśnie kolor poleca :) ☺

      Usuń
  7. śliczny kolor

    esmella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor szminki :)
    Zapraszam do mnie http://sylwiasyla.blogspot.com/2015/04/fotkinga.html :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w ogóle nie używam szminek, jednak ta bardzo mi się podoba. Świetny kolor.:)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam te szminki! Mają duży wybór kolorów i to co najważniejsze są bardzo trwałe :)
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nr 16 i 23 i chcę więcej! Za tak niską cenę otrzymujemy produkt, który jest o wiele lepszy od niektórych dużo droższych pomadek.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.! Każdy z nich czytam i staram się odpowiedzieć na zadawane przez Was pytania. :)
Jeśli podoba Ci się blog zapraszam do obserwowanie wtedy będziesz na bieżąco! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...