wtorek, 28 stycznia 2014

Oliwa z oliwek na włosy

Witam :)

Na początku chciałam przeprosić że w tamtym tygodniu pojawił się tylko jeden post, ale jeszcze mam ferie i chciałam odpocząć ;) Ale jak pisałam w ostatnim poście miałam zamiar nałożyć oliwę z oliwek na całą noc- tak i zrobiłam Zapraszam :)

A więc na początek, jak działa? 
 Wzmacnia je, nadaje im zdrowy połysk, redukuje rozdwajanie się końcówek i zapobiega puszeniu się włosów.


Tak więc wzięłam moją oliwę,(używałam zwykłej oliwy z oliwek chyba nawet zakupionej w biedronce,12zł) na rękę i nakładałam od nasady aż po same końce.Związałam koka na czubku głowy i poszłam spać,rano zmyłam ją (polecam kąpiel w wannie, wtedy zmyta oliwa nawilża nam ciało :D)Później włosy mi same wyschły, bez suszenia suszarką :)


Szczerze? Nawet nie skupiałam się na efekcie :D Nie wiem dlaczego, ale i tak zauważyłam że włosy były miękkie i błyszczące ;) Wzmocnienia nie zauważyłam ale może dlatego że używałam jej dopiero dwa razy,a rozdwojone końcówki ? nie mam z nimi problemu :D 

Chociaż nie było wielkiego WOW to i tak zrobiłam dzisiaj to samo, ale tylko na 2h, i włosy są miękkie, nawet się błyszczą , miłe w dotyku i nie są tłuste. A więc jeżeli macie jakieś 2h do kąpieli i nie macie planów wychodzić to warto spróbować, może akurat u Was będzie to coś wspaniałego ! :D A i zapomniałam dodać że przy tak krótkim czasie włosy w czepek i ręcznik dla uzyskania dobrego efektu :D 

Moja ocena:
5,5/6

Zostanę przy niej i jak tylko będę miała czas to zrobię znowu,i tak. tak wiem że dzisiejszy post jest pisany chaotycznie ale jakoś się nie mogę ogarnąć.:D 


Jutro mam zamiar pokazać Wam moje ombre i napisać jak zrobiłam ale na to zapraszam jutro, buziaki ;* 

2 komentarze:

  1. nie uzywalam jeszcze oliwy z oliwek.ciagle sie do tego zbieram:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się długo zbierałam do jej kupienia, potem poszło z górki a teraz miałam jeszcze ferie to mogłam włosy rano umyć :D

      Usuń

Dziękuje za komentarz.! Każdy z nich czytam i staram się odpowiedzieć na zadawane przez Was pytania. :)
Jeśli podoba Ci się blog zapraszam do obserwowanie wtedy będziesz na bieżąco! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...